vrijdag 10 juni 2011

Gods Trouw





Geprezen zij de Heer, die rust geeft aan zijn kinderen, zoals Hij heeft beloofd.
Niet één woord zal onvervuld blijven van al zijn beloften aan mij.
Ik heb de volle zekerheid dat God zal volbrengen wat Hij heeft beloofd.
Wanneer ik door het water trek, zal God bij mij zijn;
en wanneer ik door rivieren ga, zullen ze me niet wegspoelen.
Ga ik door het vuur, dan zal ik niet verbranden, en de hitte zal me niet verteren.
De geringe last die we tijdelijk te dragen hebben, brengt ons een eeuwige luister, die alles omvat en alles overtreft.
Daarom richt ik mij niet op het tijdelijke,
maar is zijn genade is genoeg voor mij,
omdat zijn kracht zich ten volle openbaart in mijn zwakheid.

Gebase erd op 1 Koningen 8:56; Romeinen 4:21; Jesaja 43:2; 2 Korinthe 4:17, 12:9



Geen opmerkingen:

Een reactie posten