vrijdag 10 juni 2011

Stille Tijd



Stille tijd

Stilte een fase van rust in het bestaan.
Even terug kijken, wat heb ik gedaan.
Loop ik niet te hard , ga ik niet te snel .
Kan ik het nog volgen , red ik het nog wel.

Soms gun ik mij de rust niet , wil altijd maar gaan
Neem ik geen tijd om te luisteren , om te verstaan
Stille tijd , een tijd om te verlangen
Om naar Hem te luisteren , aan Zijn lippen te hangen

Stille tijd een oase van rust in mijn denken,
Een tijd om alleen aan God te schenken.
Met Hem te delen wat mij bezig houdt op deze aarde
Met Hem te zoeken naar Zijn normen en waarden.

Elke dag een tijd mag plannen , reserveren voor Hem.
Stil mag wezen door te luisteren naar Zijn stem.
Mijn hart opent zich alleen voor U , majesteit
Heel mijn leven , Uw stille tijd.

@Schrijver: Willem Balke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten